söndag 11 juli 2010

Ännu en sömnlös natt.

Jag sitter här, och lyssnar (konstigt nog) på Håkan Hellström's "Jag hatar att jag älskar dig",
den påminner lite om dig.. och oss.

Jag vill så gärna förtjäna en till chans och visa för dig hur verkliga mina känslor är för dig.
Har försökt sova varannan natt i alla fall, mer än så går inte.
Jag ligger vaken och tittar i taket, drömmer mig bort, dit till dig.
Ser hur du lér, hur glad du alltid är, och jag önskar så mycket att jag fick vara en del av det.


~ Och jag skäms för att be och jag skäms för att gråta
Mitt hjärta är ditt att förstöra, låt din vän få veta...

Jag tycker inte om känslor, för det är det enda jag verkligen inte kan hantera.
Allt känns så hopplöst, men jag försöker ändå.
Du ska veta att mitt hjärta slår för dig, och jag önskar att jag aldrig ska behöva låta dig gå.

//Bara din.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar